Hieronder zie je een selectie van de projecten die we de afgelopen tijd hebben opgeleverd. Ervaar zelf hoe verschillend onze oplossingen kunnen zijn.
Klant: Taskforce RIEC Brabant - Zeeland
Doelgroep: Basisschool leerlingen uit groep 7 en 8
Spelbeschrijving: De Kiesraad is een serious game die toegespitst is op 4 onderwerpen, te weten: ondermijnende criminaliteit, social media, cybercrime en sexting. Host Edson da Graça legt de leerlingen verschillende dilemma's voor.
Oplevering: Medio november 2023
Klant: Noord-Holland Samen veilig
Doelgroep: Politie, handhaving, toezichthouders, gemeente ambtenaren en jongerenwerkers.
Spelbeschrijving: Deze e-learning is volledig web-based. Professionals laten deelnemen en bewust laten worden over elkaars rol en deze ook (gaan) respecteren.
Oplevering: 7 november 2023
Klant: Het Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid en de ministeries van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap en Justitie en Veiligheid
Doelgroep: Mbo-docenten
Spelbeschrijving: Serious game escape reality rondom het oppikken van signalen van ondermijning bij mbo-studenten
Oplevering: September 2022
Klant: Het Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid en de ministeries van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap en Justitie en Veiligheid.
Doelgroep: Mbo-studenten
Spelbeschrijving: Een interactieve lessenreeks om (mbo) studenten bewust te maken van de risico's en verleidingen van ondermijnende drugscriminaliteit.
Oplevering: Januari 2022
Klant: Aquadelta Summio Parcs
Doelgroep: Gezinnen (met kinderen) die het vakantiepark bezoeken
Spelbeschrijving: Een escape box die gasten in hun Aegean accommodate kunnen spelen tijdens hun verblijf op het park
Oplevering: Mei 2023
Klant: Landal Hof van Saksen
Doelgroep: Gasten op het resort
Spelbeschrijving: Escape koffer die gasten kunnen spelen tijdens hun verblijf
Oplevering: Oktober 2021
Klant: het Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid en het ministerie van Justitie en Veiligheid
Doelgroep: Middelbare scholieren
Spelbeschrijving: Serious Escape experience rondom cybercrime
Klant: KNLTB
Doelgroep: Kinderen 8 tot 12 jaar
Spelbeschrijving: Interactief spel met placemats. Tijdens de competitie om meer over tennis, de regels en omgangsvormen te leren.
Klant: De Fitte Medewerker en Veldsink Advies
Doelgroep: Medewerkers van Veldsink Advies
Spelbeschrijving: Teambuilding en vitaliteit bij medewerkers bevorderen
Oplevering: Corona-periode
Klant: Den Helder Citymarketing
Doelgroep: Bezoekers van Den Helder
Spelbeschrijving: Interactieve rondleiding waarbij te zien isduidelijk wordt wat Den Helder op verschillende vlakken allemaal te bieden heeft
Klant: Gemeente Hollands Kroon
Doelgroep: Middelbare scholieren die een vervolgstudie moeten kiezen
Spelbeschrijving: Interactieve Interactieve serious game die de mogelijkheden van bedrijven uit de regio laat zien in combinatie met studiekeuzes als alternatief voor een beroepenmarkt in coronatijd.
Klant: Gemeente Purmerend
Doelgroep: Gezinnen uit Purmerend met kinderen in de basisschoolleeftijd
Spelbeschrijving: Interactief kerstspel tijdensin coronatijd waardoor gezinnen er toch even op uit konden
Klant: Verschillende vakantieparken
Doelgroep: Gasten die op het vakantiepark verblijven
Spelbeschrijving: Interactieve route door de omgeving van het vakantiepark, met de nadruk op duurzaamheid
Oplevering: Lopend project, nog niet opgeleverd