Volg het laatste nieuws, tips & updates
Gamification is het toevoegen van spelelementen aan een activiteit die normaal geen spel is. Het is een manier om een speelse dimensie te geven aan een serieuze taak.
Hier vind je de updates van de game-app mooveTEAM XR
Want één ding weten we zeker:
Als leren leuk wordt, blijft het effect langer hangen.
IAAPA Barcelona: Inspiratie opdoen en trends spotten.
Het ideale netwerk event….
Zelfstandige belevingen, grenzeloze mogelijkheden
Welke ontwikkelingen kunnen we verwachten op het mooveteam-platform in de 2e helft van 2025.
Een kerst-teambuilding versterkt het teamgevoel, stimuleert betrokkenheid en zorgt voor een positieve start van het nieuwe jaar.
Gratis en staffless entertainment, ontwikkeld voor vakantieparken en campings
Alle updates van Intager lasertag vind je hier
Bezoek Creatics in Barcelona op de IAAPA
Belangrijke update voor alle partners
Hoe bouw je een spannend escape-avontuur in een box?
We merken dat partners soms de verkeerde QR-code gebruiken….
Wat houdt een premium account in?
De collega die nooit pauze neemt!
Kom jij ons team versterken?
Top 10 trends in leisure!
Chris van Vleuten gaf een workshop AI op de creatics klantendag en stelde een handige lijst met tools samen.
Kom op 18 maart 2025 naar onze klantendag in Beverwijk en ontdek de nieuwste innovaties in leisure.
Volg hier de voortgang van de MooveGO XR -app
Tips van Hans
Betaalbare oplossing voor non-profitorganisaties
Maak het lasergamen spannender en uitdagender!
20.000m2 speelplezier en nu ook een interactieve muur….
Interactief, Innovatief, Inspirerend!
Nieuw in ons aanbod…..
Een gouden kans voor eventbureaus
Creatics is meer dan je op het eerste gezicht ziet…….
6 redenen waarom Creatics op vakbeurzen staat.
Vind hier de antwoorden op de meest gestelde vragen
Zappsport bestaat 20 jaar! Het is tijd voor Lasergame XL!
Van 11 tot 13 oktober presenteren wij onze gamification oplossingen in de VS
Op 15,16 & 17 november 2022 staan wij op de recreatie vakbeurs in Hardenberg.
In opdracht van het CCV en samen met Curio heeft Creatics een serious game ontwikkeld om MBO-docenten vroegsignalering van criminele uitbuiting bij jongeren te laten herkennen.